Pallas Athéna- marketing pro neziskovou sféru

Práce

Projekt občanského sdružení Pallas Athéna má jako hlavní úkol nabízet komplexní poradenství v oblasti marketingu pro neziskovou sféru. Reaguje tak na situaci na trhu pro neziskový sektor, kde začíná být po těchto službách poptávka.


Hlavním smyslem sdružení Pallas Athéna je kromě poradenství a vzdělávání v oblasti marketingu, psychologická pomoc zaměstnancům i nabídka komunikačních nástrojů pro podporu rozvoje neziskových organizací. Pallas Athéna cílí na neziskové organizace, které chtějí rozšiřovat své služby, rozvíjet se, docílit celkové časové i finanční úspory, zefektivnit dílčí procesy a zvýšit tak kvalitu poskytovaných služeb.


V neposlední řadě je cílem Pallas Athény pomáhat neziskovým organizacím budovat vztahy s veřejností. Pozitivní medializace posiluje celkové postavení jakékoli organizace nebo firmy na trhu. Každá firma, která dbá na svoje image, by se měla starat i o to, jak je vnímána veřejností, hlavně pak potencionálními zákazníky, uživateli svých služeb, partnery a v neposlední řadě i svými vlastními zaměstnanci. Tato pravidla platí bez rozdílu i v segmentu neziskových organizací.


Zakladatelská osobnost

Občanské sdružení povede bývalá ředitelka příspěvkové organizace Barevné domky Hajnice Lenka Alešová, která je v odborných kruzích známá svou snahou přiblížit se západním trendům neziskových organizací, které fungují z části nezávisle na veřejných zdrojích. „Pallas Athéna byla ochránkyní statečnosti, práva, spravedlnosti a vítězné války, bohyně moudrosti, dcera Diova. Vítězit nad hloupostí, závistí a zlobou, naproti tomu podporovat pracovitost, kreativitu a inteligenci, bránit děti a nemocné, což bylo, je i bude vždy smyslem mého života. Jsem ráda, že v tomto svém osobním poslání budu nadále pokračovat pod křídly Pallas Athény,“ nechala se slyšet Alešová, jedna ze zakladatelů myšlenky občanského sdružení Pallas Athéna.


Co je v nabídce

Pallas Athéna novým klientům (zákazníkům) nabízí originální řešení v marketingových a transformačních strategiích sociálního marketingu, protože jejím posláním je zlepšit postavení těchto institucí na trhu sociálních služeb. Od vytvoření osobité image organizace, přes jednotný grafický desing, tvorbu webu, využití sociálních sítí až po řízení vztahu s pracovníky a partnery v podobě CRM a individuálního vzdělávání má Pallas Athéna cíl: ke každému zákazníkovi přistupovat přísně individuálně vzhledem k filozofii a specifikaci služeb jeho organizace.


Pallas Athéna je projektem trutnovské marketingové agentury Xantipa Agency, která se od roku 2005 zaměřuje především na kompletní marketingové zastupování firem.


Zdroj: www.pallasathena.cz